Boka service

Serviceförfrågan utanför garanti


För snabbare hantering bör alla punkter besvaras,
Tänk på att en detaljerad felbeskrivning och även bilder underlättar vid hanteringen. Läs även under fliken Service.
Förfrågan kan göras för hemelektronik/vitvaror samt Tv på våra Assist verkstäder och vitvaror inom Assistkedjan.
​​​​​​​
Servicenummer och Industrial Code är märkesberoende.
Vid bokning av LG produkt behövs modell tex: GSL961PZUZ och Product code tex: GSL961PZUZ.APZQEUR  
Är du osäker, ta en bild på typskylten. 

OBS! vissa tider är vi överbelastade pga. av att många ringer. 
För att kontakta oss vid frågor om ditt ärende: info@assistworkshop.se​​​​​​​​​​​​​​
​​​​​​​

Servicefrågan med garanti

För dig med garanti på din produkt, ska felanmälan göras via varumärkets hemsida. Se våra varumärken här.